Siivouspalvelun johdolle ja työnjohdolle – Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin – Kurssi 2
Edeltävät kurssit
- Huomioithan, että tällä kurssilla on seuraavat ennakkokurssit, jotka on suoritettava ennen kuin kurssin voi suorittaa
- Siivouspalvelun johdolle ja työnjohdolle – Parempaa tulosta ja sujuvampaa siivouspalvelua Lean-toimintamallin keinoin – Kurssi 1
Kurssin kuvaus
Siivouspalvelun johdolle ja työnjohdolle
Miten voit johtaa siivouspalvelua niin, että työ sujuu, on tehokasta ja tuloksellista? Lean-ajattelun ja toimintamallin avulla! Vaikka Lean on peräisin Japanin autoteollisuudesta, se sopii soveltamalla myös asiantuntijatyöhön ja siivouspalvelutuotantoon. LEAN-ajattelun ja toimintamallin avulla voidaan kehittää asiakaskokemusta eli arvoa asiakkaalle, tehostaa prosesseja ja parantaa liiketoiminnan kannattavuutta.
Moni tuskailee ja stressaa asiantuntijatyössä turhaan. Työssä on useita hukka- tai häiriötekijöitä, työtä on liikaa tai sitä on epätasaisesti, prosessit eivät virtaa sujuvasti, tavoitteet ja arvo ovat epäselviä, työssä on pullonkauloja, tieto ja työympäristö eivät ole järjestyksessä, ongelmien juurisyyt jäävät hoitamatta ja aikaa kuluu epäolennaiseen. Työtä organisoimalla, visuaalisuutta, LEAN-ajattelua, -työkaluja ja -ongelmanratkaisua hyödyntämällä teet työtä sujuvammin ja tuloksekkaammin!
3-osaisen kurssin avulla ymmärrät, mistä Leanissa on kyse ja miten sitä voidaan hyödyntää siivouspalvelussa. Leanissa on erilaisia tasoja: periaatteita, työkaluja ja menetelmiä. Lean ei ole kuitenkaan pelkkä työkalupakki ongelmien ratkomiseen ja tehokkuuden parantamiseen, vaan ennen kaikkea se johtaa uudenlaiseen ajatteluun. Samaa ajattelua voit hyödyntää myös muualla elämässä. Näin aikaasi säästyy olennaisiin asioihin.
Pyri siis oman työsi muutosjohtajaksi, hyödynnä oppeja organisaatiossa ja opi lisää Leanin mielenkiintoisesta maailmasta tämän 3-osaisen kurssin avulla!
Kurssin sisältö
Kurssin johdanto
-
00:00
-
00:00
-
00:00